.
 
.





Новини


27 вер. 2021
27 вересня - День дошкілля!
27 вересня - День дошкілля!

23 вер. 2021
Заняття в студії «Сходинки до успіху»
23.09.2021 продовжила свою роботу Студія молодого педагога «Сходинки до успіху»

22 вер. 2021
22.09.2021 в управлінні освіти відбулася планова нарада начальника управління освіти Букреєвої С.М. з керівниками підпорядкованих закладів освіти міста
22.09.2021 в управлінні освіти відбулася планова нарада начальника управління освіти Букреєвої С.М. з керівниками підпорядкованих закладів освіти міста

Всі новини

Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної організації «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради Запорізької обла

28 трав. 2021
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної організації «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради Запорізької області.

Оголошення

про проведення конкурсу для призначення на посаду директора комунальної організації «Інклюзивно–ресурсний центр» Енергодарської міської ради

Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної організації «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради Запорізької області.

Кваліфікаційні вимоги:

  • освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст за спеціальністю «Спеціальна освіта». «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» ;
  •  стаж педагогічної роботи не менше трьох років ;
  • Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія;
  • копія паспорта громадянина України (1, 2, 11 сторінки);
  • копія документів про вищу освіту;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної роботи не менше трьох років на момент їх подання;
  • мотиваційний лист довільної форми;
  • перспективний план  розвитку комунальної організації «Інклюзивно–ресурсний центр» Енергодарської міської ради;

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається відділом кадрової роботи управління освіти Енергодарської міської ради

      за телефоном: (061) 4-01-87

     Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 20 календарних днів

     від дня опублікування оголошення (з 28.05.2021 по 16.06.2021)

    за адресою:пр. Будівельників 21, м. Енергодар, 71503, каб. 3

      Електронна адреса:otdelkadroven@gmail.com

Конкурсний відбір на посаду буде проведено 29 червня 2021 року о 08 год. 30 хв. за адресою: м. Енергодар пр.Будівельників, 21, зал засідань

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду директора комунальної організації «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради

з знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

  1. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти (Загальна Декларація ООН про права людини – ст.26, Декларації про права розумово відсталих осіб).
  2. Конституційне право на освіту (ст. 53 Конституція України).
  3. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти (Декларація про права інвалідів, Конвенції ООН про права дитини).
  4. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту у Законі України «Про освіту» (ст.19, 20).
  5. Право дітей з ООП на освіту у Законах України, «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст.8 п.3 ст. 8 п.3, ст. 21).
  6. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту у Законі України  «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12п.3, ст.14 п.2)
  7. Визначення термінів: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище,  особа з особливими освітніми потребами (Закон України «Про освіту»).
  8. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами):

- Хто приймає рішення про відкриття інклюзивних класів у навчальному закладі?

- Як здійснюється зарахування дітей з особливими освітніми потребами в навчальний заклад?

  1. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами):

- Порядок організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (п.1 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872);

- Скільки учнів повинно бути в інклюзивному класі?

10. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами):

- Особливістю навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість?

- Хто здійснюється психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами?

 

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду директора комунальної організації «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради

з основ управління діяльністю комунальною організацією «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради.

Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність інклюзивно-ресурсного центру.

 

  1. Підпорядкування діяльності центру.
  2. Основні завдання діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
  3. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
  4. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  5. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  6. Повторна комплексна оцінка дитини.
  7. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  8. Кадрове забезпечення ІРЦ.
  9. Функціональні обов’язки директора ІРЦ.
  10. Вимоги до фахівців ІРЦ.
  11. Охоплення дітей фахівцями ІРЦ згідно положення.
  12. Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
  13. Завдання структурного підрозділу з питань інклюзивної освіти та діяльності інклюзивно-ресурсних центрів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН.
  14. Завдання структурних підрозділів з питань діяльності центру.
  15. Функції ресурсних центрів.
  16. Завдання засновника ІРЦ.
  17. Ведення ділової документації центру.
  18. Матеріально-технічна база та фінансово-господарська діяльність ІРЦ.
  19. Припинення діяльності центру.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду директора комунальної організації «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради

з основ спеціальної педагогіки

  1. Класифікація порушень психофізичного розвитку.
  2. Причини порушень психофізичного розвитку.
  3. Фактори які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  4. Фактори які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  5. Характеристика дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  6. Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  7. Характеристика дітей із затримкою психічного розвитку.
  8. Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  9. Характеристика дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  10. Навчання та виховання  дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  11. Характеристика дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  12. Навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  13. Характеристика дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
  14. Навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
  15. Характеристика дітей з розладами аутистичного спектра.
  16. Навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
  17. Характеристика дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери.
  18. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
  19.  Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
  20. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.