.
 
.





Новини


10 черв. 2021
Засідання міського методичного об’єднання вчителів біології, природознавства, основ здоров’я
08.06.2021 відбулось підсумкове засідання міського методичного об’єднання вчителів біології

3 черв. 2021
ОГОЛОШЕННЯ
Перелік осіб, які допущені для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад директорів закладів загальної середньої освіти м.Енергодара

3 черв. 2021
Підсумкове засідання ММО класних керівників
03 червня 2021 року відбулося засідання ММО класних керівників з теми: «Критичне мислення: від педагога до вихованця».

Всі новини

Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

29 квіт. 2021
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

Додаток 1

до наказу УО

від 28.04.2021 №55/ОС

                                                                                                                               

Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

   - директора Енергодарської багатопрофільної гімназії «Гармонія» Енергодарської міської ради Запорізької області;

- директора Енергодарського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів-міжшкільний навчально-виробничий комбінат»  Енергодарської міської ради Запорізької області

- директора Енергодарського навчально-виховного комплексу «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад» №9 Енергодарської міської ради Запорізької області.

Вимоги до посади:

Посаду директора закладу може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу.

 

Перелік документів:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та / або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
  • довідка про відсутність судимості;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа надає до конкурсної комісії оригінали та завірені належним чином копії документів для участі у конкурсі. 

Прийом документів здійснюється в управлінні освіти Енергодарської міської  ради протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (з 29.04.2021 по 28.05.2021 до 16.00) за адресою: каб.№3 Управління освіти Енергодарської міської ради, вул. Будівельників 21.   

Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:

  • перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема  Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України "Про освіту" та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;
  • перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання;
  • публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу чи установи освіти м.Енергодар, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Час і місце проведення конкурсного відбору:

  • на посаду директора Енергодарської багатопрофільної гімназії «Гармонія» Енергодарської міської ради Запорізької області – 22 червня 2021 року о 08:30, зал засідання управління освіти Енергодарської міської ради; 

 

  • на посаду директора Енергодарського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів – міжшкільний навчально-виробничий комбінат» Енергодарської міської ради Запорізької області – 23 червня 2021 року о 08:30, зал засідання управління освіти Енергодарської міської ради;

 

  • на посаду директора Енергодарського навчально-виховного комплексу «дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад» №9 Енергодарської міської ради Запорізької області – 24 червня 2021 року  о 08:30, зал засідання управління освіти Енергодарської міської ради.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до наказу УО

від 28.04.2021 №55/ОС

 

Зразки ситуаційних завдань конкурсу на посаду керівника закладу та установи освіти м.Енергодар

 

  1. Ви директор зі стажем керівної роботи 6 років. Призначений до іншого закладу освіти на посаду директора. Будете здійснювати керівництво невідомим вам колективом:

а) на основі усталених принципів та традицій даного колективу;

б) на основі здобутків, досвіду роботи власного та нового колективів;

в) на основі власного погляду, захищаючи свою позицію;

г) на основі вказівок керівних інстанцій.

 

  1. Зазначте, з чого, на Вашу думку, необхідно розпочати діяльність керівника-початківця:

а) вивчити колектив, дізнатися про запити колег і скласти перспективний план роботи;

б) провести нараду, налагодити контакт з колективом, віднайти лідерів, які допоможуть керувати колективом;

в) розробити програму розвитку колективу на рік і переконати колег у її перспективності;

г) провести бесіду окремо з кожним учителем; у такий спосіб вивчити колектив, дізнатися про запити колег і скласти перспективний план роботи.

 

  1. У колективі виникла проблема міжособистісних стосунків, про яку доповів заступник з навчально-виховної роботи. Ви – новопризначений директор. Визначте свій перший крок:

а) дам розпорядження: «Напишіть доповідну і дайте аналіз даній ситуації»;

б) дам відповідь: «Завтра розберуся сам»;

в) дам розпорядження: «Терміново зібрати нараду з метою «подивитися на проблему очима підлеглих», вивчити ситуацію і спланувати шляхи ліквідації конфлікту;

г) проведу бесіду з «учасниками» конфлікту, вивчу ситуацію і спланую шляхи ліквідації конфлікту.

 

  1. На нараді колеги висловили невдоволення щодо Вашої некомпетентності як керівника, аргументуючи свою точку зору. Вкажіть, якими будуть Ваші дії, реакція, відповідь:

а) «Справді, у мене є недоліки в управлінській діяльності, допоможіть їх ліквідувати»;

б) «Якщо вам не подобається мій стиль управління, можете звільнитися з роботи й перейти до іншого навчального закладу»;

в) Оцінка компетентності керівника – повноваження управлінських інституцій освіти»;

г) «Мене зацікавили ваші зауваження. Чому Ви так думаєте?».

 

  1. Молодий спеціаліст розчарований своїми уроками, які проведені без особливих успіхів, з певними порушеннями. Зазначте, якою буде Ваша реакція.

а) «Добре, що Ви сумніваєтеся в собі; але якщо є проблеми, зверніться до когось за допомогою»;

б) «У Вас усе гаразд – я покладаю на Вас великі надії»;

в) «Я вважаю за необхідне відвідати систему Ваших уроків і намітити конкретні заходи щодо надання допомоги»;

г) «Погано, що Ви невпевнені і собі».

 

  1. Ви були присутні на уроці вчителя з метою експертної оцінки ведення ним уроку. Виявлені недоліки, зокрема: учитель не реалізував заплановану мету на уроці; нераціонально використав час. Визначіть у якій з нижчеподаних сфер діяльності вчителю потрібно шукати проблему?

а) методичні й теоретичні знання;

б) інноваційна педагогічна діяльність;

в) творчість вчителя;

г) психологічна сфера.

 

  1. Вкажіть, що для одержання об’єктивної, достовірної інформації про події в педколективі Ви, як молодий директор, використовуєте в першу чергу:

а) доповіді вчителів;

б) розповіді учнів та бесіди з батьками;

в) моніторингові дослідження психолого-педагогічного клімату в колективі;

г) моніторинг професійної компетентності вчителів.

 

  1. Після проходження курсової підготовки вчитель звернувся до Вас як до директора школи з пропозицією запровадити в початковій ланці інноваційну систему навчання. Вкажіть Ваші дії:

а) відразу погоджуся на пропозицію;

б) категорично заперечу;

в) запропоную впровадити цю систему лише в одному класі початкової ланки з метою апробації;

г) глибоко вивчу цю систему і запропоную апробувати лише її елементи.

 

  1. Вам стало відомо, що вчитель історії перевантажує учнів домашнім завданням. Визначте свій перший крок до корекції даного питання:

а) винесу це питання для обговорення на нараді при директорові;

б) відвідаю уроки з метою з’ясування даного питання;

в) зіставлю записи домашніх завдань у шкільному журналі та учнівських щоденниках і лише потім прийму відповідні рішення;

г) проведу індивідуальну бесіду з учителем історії.

 

  1. Через недотримання правил пожежної безпеки в шкільній майстерні сталася пожежа, яку вдалося швидко ліквідувати. Вкажіть Ваші подальші дії:

а) негайно повідомлю про цей випадок в управління освіти;

б) з’ясую, хто винен, і застосую адміністративне покарання, не повідомляючи управління освіти;

в) діятиму за принципом: «Добре те, що добре закінчується»;

г) повідомлю управління освіти та покараю винних у недотриманні правил пожежної безпеки.

 

  1. Учитель зранку повідомляє директора про те, що йому необхідно сьогодні залишитися вдома. Визначте правильне рішення, яке ґрунтується на законодавчій базі:

а) відпущу, але зроблю зауваження, що відпрошуватися потрібно заздалегідь;

б) спочатку з’ясую причину, а потім прийму рішення;

в) відпущу і зроблю заміну його уроків;

г) не відпущу.

 

  1. Ви запланували відвідати урок у вчителя, але він попросив Вас не йти на урок. Вкажіть подальші Ваші дії:

а) буду з’ясовувати , чому вчитель не хочу, щоб до нього йшли на урок;

б) виконаю прохання вчителя;

в) спробую переконати вчителя в необхідності відвідати урок і здійсню заплановану перевірку;

г) з’ясую причину прохання не відвідувати урок, якщо аргументи вагомі, перенесу перевірку.

 

  1. Десятий клас заявив, що не бажає, аби класним керівником у них був учитель В. Зазначте першорядні Ваші дії:

а) з’ясую причини і, якщо вони вагомі, прийму рішення про призначення іншого;

б) переконаю учнів у неправомірності їхніх вимог;

в) запропоную вчителю В налагодити стосунки з класом самостійно;

г) запропоную психологічній службі школи вивчити питання і прийняти рішення.

 

  1. Після відвідування уроку вчителя, який мав на меті показати нетрадиційний за формою урок і довести його ефективність, директор школи, маючи певні підстави, зробив висновок: «Урок класичної форми». Визначте, який із фактів, на Вашу думку, став вагомим аргументом для даного твердження:

а) відсутня дидактична мета;

б) урок має цілком визначену структуру;

в) не використовуються різноманітні методи і прийоми;

г) не застосовується оригінальна форма організації навчання.

 

  1. Учитель Вашого закладу прийшов на урок у нетверезому стані. Вкажіть, як Ви відреагуєте, та, керуючись чинним трудовим законодавством України, здійсните дисциплінарні стягнення:

а) відішлю додому, а наступного дня призначу штраф;

б) позбавлю нагороди, зроблю запис у трудовій книжці вчителя;

в) звільню з роботи, погодивши з профспілкою;

г) поспілкуюсь, визначу причини даного факту, винесу догану.

 

  1. Учитель історії Вашої школи розгорнув серед колег політичну агітацію перед парламентськими виборами тієї партії, діяльність якої Ви не підтримуєте. Визначте Ваші дії:

а) не буду втручатись, оскільки кожен має право на власні погляди й переконання;

б) не дозволю ніякої агітації і винесу догану із занесенням у трудову книжку вчителя;

в) проведу бесіду з учителем і нагадаю, що законом заборонено в навчальних закладах займатися будь-якою агітацією;

г) проведу бесіду з метою переконати у власних інтересах.

 

  1. У школі склалася непередбачена ситуація: учитель не прийшов на останній за розкладом урок у 10 класі. Ви звернулися до колеги, який у свій методичний день працював у шкільному методкабінеті, з проханням замінити вчителя. Колега відмовився, висунувши аргументи: не готовий до заміни, а діти на мають зошитів та книг з його предмета. Визначте Ваші дії:

а) переконаю колегу піти на заміну і не порушувати норми трудового законодавства;

б) відпущу дітей додому;

в) піду сам на заміну;

г) запропоную дітям прибрати територію школи (якщо дозволяють погодні умови) чи рекреації.

 

  1. На період декретної відпустки вчительки математики на її місце (про що свідчить угода) взяли молодого спеціаліста. Але вчителька віявила бажання вийти на роботу через 6 місяців після народження дитини. Вкажіть Ваші дії:

а) звільню молодого спеціаліста і призначу вчительку, яка перервала декретну відпустку;

б) буду намагатися умовити вчительку дочекатись кінця декретної відпустки (аргумент угода про термін декретної відпустки на 2 роки);

в) залишу місце за молодим спеціалістом;

г) поділю години за згодою працівників.

 

  1. Відзначте, який із нижченаведених чинників може стати найвагомішим аргументом непрофесіоналізму для звільнення вчителя з посади:

а) невиконання своїх професійних обов’язків;

б) ведення неналежним чином виховної роботи серед учнів;

в) відмова від атестації;

г) низький рівень знань учнів із предмета, який він читає.

 

  1. Учитель виявив незадоволення перед адміністрацією школи з приводу зниження його кваліфікаційної категорії під час атестації. Який з аргументів став найвагомішим для такого рішення адміністрації?

а) низький рівень знань учнів із предмета;

б) учні не брали участь у роботі МАНу та в олімпіадах;

в) відмова від проходження курсів післядипломної педагогічної освіти;

г) низький рівень професійної компетентності.

 

 

 

ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК
питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти

 

І. Питання для перевірки знання Закону України «Про освіту»

 

1. Що входить до системи освіти?

2. Що належить до невід'ємних складників системи освіти?

3. Хто належить до органів управління у сфері освіти?

4. Які органи влади планують та забезпечують розвиток мережі закладів початкової та базової середньої освіти?

5. Які функції виконує Єдина державна електронна база з питань освіти (ЄДЕБО)?

6. Що належить до обов'язкових складових Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО)?

7. Яку автономію держава гарантує закладам освіти?

8. Якими документами визначається обсяг автономії закладів освіти?

9. Які заклади освіти можуть визначати релігійну спрямованість своєї освітньої діяльності?

10. Якими є вимоги до опорного закладу освіти?

11. Які рівні повної загальної середньої освіти особа має право здобувати в закладі освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до її місця проживання?

12. За якої умови юридична особа має статус закладу освіти?

13. У якому статусі може діяти заклад освіти як суб'єкт господарювання"?

14. До яких документів заклад освіти зобов'язаний забезпечити відкритий доступ на своєму веб-сайті (у разі його відсутності - на веб-сайті свого засновника)?

15. Які плакати, стенди, листівки, або інші об'єкти забороняється зберігати, розміщувати, розповсюджувати у закладах освіти?

16. Хто може бути засновником закладу освіти?

17.Кому засновник або уповноважений ним орган (особа) може делегувати окремі свої повноваження?

18. Що належить до обов'язків засновника закладу освіти?

19. Хто затверджує статут закладу освіти"?

20. Хто укладає строковий трудовий договір (контракт) з обраним (призначеним) керівником закладу освіти?

21.Хто здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти?

22. Якими документами визначаються повноваження (права і обов'язки) та відповідальність керівника закладу освіти?

23. Хто здійснює управління закладом освіти?

24. Хто представляє заклад освіти у відносинах із державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами?

25. Хто несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти?

26. Хто здійснює контроль за виконанням освітніх програм?

27. Хто забезпечує організацію освітнього процесу в закладі освіти?

28. Що належить до прав наглядової (піклувальної) ради закладу освіти?

29. Хто не може входити до складу наглядової (піклувальної) ради закладу освіти?

30. Які органи самоврядування можуть діяти в закладі освіти?

31. Який м орган є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти?

32. За чиєю ініціативою створюються органи громадського самоврядування в закладі освіти?

33. Хто є учасниками освітнього процесу?

34.У якому документі закріплені вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій?

35. Хто має обов'язок захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства?

36. Кому держава гарантує безоплатне забезпечення підручниками (у тому числі електронними), посібниками?

37. На яку посадову особу Кабінетом Міністрів України покладається виконання завдань щодо захисту прав у сфері освіти?

38. З якою метою утворюються інклюзивно-ресурні центри?

39. Що є підставою для утворення інклюзивного класу в закладі освіти?

40. Які особи визнаються особами з особливими освітніми потребами?

41. Яким шляхом держава здійснює фінансування освіти осіб з особливими освітніми потребами за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів?

42. У який спосіб забезпечується доступність інформації, відтвореної в документі про освіту, для особи з порушенням зору?

43. Кому належить право брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану?

44. Які документи можуть складатися в закладі освіти для забезпечення реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти?

45. Хто здійснює соціально-педагогічний патронаж у системі освіти?

46. Що передбачає «розумне пристосування?

47. Якими є типові ознаки булінгу (цькування)?

48. Хто здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти?

49. Що має зробити педагогічний працівник, який став свідком булінгу (цькування) здобувача освіти?

50. Що визначає стандарт освіти?

51. На основі якого документа розробляється освітня програма?

52. Що містить освітня програма?

53. Яка мова є мовою освітнього процесу в закладах освіти?

54. Який вид освіти передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов'язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям?

55. Які форми здобуття освіти є індивідуальними?

56. Хто організовує освітній процес на сімейній (домашній) формі здобуття освіти?

57. У який спосіб здійснюється організація навчання здобувачів освіти за мережевою формою здобуття освіти?

58. Яка освіта вважається спеціалізованою?

59. Яке спрямування профільної середньої освіти передбачає поглиблене вивчення здобувачами освіти окремих предметів з орієнтацією на продовження навчання на вищих рівнях освіти?

60. Які компетентності здобувачів загальної середньої освіти належать до ключових?

61. Що належить до результатів навчання здобувачів освіти?

62. З якого віку, як правило, здобувається початкова освіта?

63. Що належить до обов'язків здобувачів освіти?

64. Які категорії дітей забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням у державних і комунальних закладах освіти?

65. Що належить до обов'язків батьків здобувачів освіти?

66. Що включає академічна свобода педагогічного працівника?

67. Що включає в себе робочий час педагогічного працівника?

69. Що передбачає професійний розвиток педагогічних працівників?

69. Хто обирає вид, форму та суб'єкта підвищення кваліфікації?

70. У який спосіб педагогічна (вчена) рада закладу освіти забезпечує організацію підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників?

71. Хто в закладі освіти розподіляє кошти на підвищення кваліфікації педагогічних працівників?

72. За якої умови результати підвищення кваліфікації в закладі освіти не потребують окремого визнання і підтвердження?

73. Хто визнає результати підвищення кваліфікації педагогічного працівника у суб'єктів освітньої діяльності, які не мають ліцензії на підвищення кваліфікації (акредитованої освітньої програми)?

74. За рахунок яких коштів здійснюється фінансування здобуття повної загальної середньої освіти?

75. За рахунок яких коштів не можуть фінансуватися суб'єкти освітньої діяльності?

76. Хто має право затверджувати переліки платних освітніх та інших послуг, що не увійшли до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України?

77. Що лежить воснові формули, згідно з якою визначається порядок розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами?

78. Ким затверджуються схеми посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічних працівників державних і комунальних закладів освіти?

79. Де можуть розміщувати тимчасово вільні кошти державні та комунальні заклади освіти?

80. За кошти якого бюджету забезпечуються підвезенням до закладу освіти й у зворотному напрямку здобувачі загальної середньої освіти, які проживають у сільській місцевості і потребують підвезення?

81.За рахунок яких джерел може здійснюватися оплата праці педагогічних працівників?

82. На скільки підвищується посадовий оклад педагогічного працівника кожної наступної кваліфікаційної категорії?

83. Якою є щомісячна надбавка педагогічним працівникам за вислугу років понад 10 років?

84. Яким є розмір щомісячної доплати педагогічному працівнику, який пройшов сертифікацію?

85. У якому розмірі держава забезпечує виплату щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам за сумлінну працю, зразкове виконання покладених на них обов'язків?

86. Який розмір заробітку зберігається за педагогічним працівником у разі захворювання, яке тимчасово унеможливлює виконання ним посадових обов'язків?

87. В якому розмірі держава забезпечує виплату педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки?

88. Що означає «якість освіти»?

89. Що означає «якість освітньої діяльності»?

90. Що може включати система забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти)?

91. Що належить до системи зовнішнього забезпечення якості освіти?

92. За чиїм запитом здійснюється громадська акредитація закладу освіти?

93.Хто має право ініціювати проведення інституційного аудиту у позаплановому порядку?

94. Хто проводить внутрішній моніторинг якості освіти?

95. Яка періодичність проходження атестації педагогічним працівником?

96. У якому випадку зараховується проходження атестації педагогічним працівником (без проведення самої процедури атестації)?

97. Що вважається порушенням академічної доброчесності?

98. Хто здійснює державний нагляд (контроль) у сфері освіти?

99. Хто акредитує громадські фахові об'єднання та інших юридичних осіб, що здійснюють незалежне оцінювання якості освіти та освітньої діяльності закладів освіти (крім закладів вищої освіти)?

100. Що належить до прав суб'єктів громадського нагляду (контролю)?

ІІ. Питання для перевірки знання Закону України «Про повну загальну середню освіту»

1. Що належить до системи загальної середньої освіти?

2. На яких рівнях здобувається повна загальна середня освіта?

3. Якою є тривалість здобуття профільної середньої освіти?

4. Що таке «цикл освітнього процесу»?

5. Які роки навчання охоплює адаптаційний період базової середньої освіти?

6. В якому циклі базової середньої освіти організовується базове предметне навчання?

7. Як заклади освіти можуть забезпечувати здобуття повної загальної середньої освіти?

8. Який структурний підрозділ закладу загальної середньої освіти забезпечує проживання та утримання учнів?

9. За якими закладами загальної середньої освіти не закріплюється територія обслуговування?

10. Які заклади загальної середньої освіти забезпечують здобуття освіти особою, яка перебуває на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров'я?

11. Який тип закладу забезпечує здобуття загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку?

12. Який тип закладу забезпечує здобуття базової середньої освіти?

13. Що належить до установчих документів закладу загальної середньої освіти?

14. В яких містах можуть діяти комунальні ліцеї?

15. За якої умови допускаються реорганізація та ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості?

16. Які внутрішні структурні підрозділи можуть функціонувати у складі закладів загальної середньої освіти?

17. В яких випадках підлягає переоформленню ліцензія закладу загальної середньої освіти?

18. Якими є форми державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти?

19. 3 якою періодичністю проводиться інституційний аудит закладу загальної середньої освіти?

20. Скільки років є чинним сертифікат, що засвідчує успішні результати громадської акредитації закладу загальної середньої освіти?

21. Які умови в закладі загальної середньої освіти свідчать про створення безпечного освітнього середовища?

22. Хто приймає рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти?

23. Хто зобов'язаний забезпечити учням можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти у разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти?

24. Хто схвалює стратегію розвитку закладу загальної середньої освіти і річний план роботи?

25. За якої умови підвезення учнів і педагогічних працівників до закладу загальної середньої освіти та у зворотному напрямку може здійснюватися не шкільними автобусами, а іншим транспортом?

26. Що може бути підставою для дострокового звільнення керівника закладу загальної середньої освіти?

27. На який строк укладається трудовий договір з особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше?

28. Хто затверджує посадові інструкції працівників закладу загальної середньої освіти?

29. Яка особа не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти?

30. Хто здійснює управління закладом загальної середньої освіти?

31. Хто визначає посадові обов'язки працівників закладу загальної середньої освіти?

32. На кого покладається відповідальність за організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти?

33. За якої умови засідання педагогічної ради закладу загальної середньої освіти є правомочним?

34. Що належить до повноважень загальних зборів трудового колективу?

35. 3 якою періодичністю скликаються загальні збори трудового колективу закладу загальної середньої освіти?

36. Що належить до прав органів учнівського самоврядування?

37. Якими є вимоги до осіб, які приймаються на посади педагогічних працівників?

38. Що належить до обов'язків педагогічних працівників?

39. Яких принципів зобов'язані дотримуватися педагогічні працівники у відносинах з учнями та їх батьками?

40. Що вимагається від особи, яка не має досвіду педагогічної діяльності та приймаються на посаду педагогічного працівника?

41. Які заходи може передбачати педагогічна інтернатура?

42. У який спосіб керівник закладу загальної середньої освіти мотивує педагогічних працівників до виконання обов'язків педагога-наставника?

43. Якими є наслідки для педагогічних працівників, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності?

44. Якою є норма педагогічного навантаження вчителя на одну тарифну ставку?

45. Яким є розмір доплати педагогічному працівнику за проведення позакласної роботи з учнями?

46. Яким є розмір педагогічного навантаження асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти?

47. Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження в закладі загальної середньої освіти?

48. За яких умов допускається перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року?

49. Хто може бути асистентом учня?

50. На що спрямовується не менше 10 відсотків загальної кількості годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника, що оплачується за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів?

51. Що відбувається за результатами атестації педагогічного працівника?

52. Якою є мінімальна тривалість навчального року?

53. Хто визначає структуру  тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними?

54. Якою є мінімальна тривалість безперервної навчальної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти для 2-4 років навчання?

55. Якою є мінімальна тривалість канікул у закладах загальної середньої освіти протягом навчального року?

56. Хто визначає режим роботи закладу загальної середньої освіти?

57. 3 якою періодичністю переглядаються державні стандарти загальної середньої освіти?

58. Хто приймає рішення про використання закладом загальної середньої освіти освітньої програми?

59. Хто затверджує освітню програму, розроблену не на основі типової освітньої програми?

60. Яким документом визначається перелік навчальних предметів (інтегрованих курсів), що вивчаються державною мовою і мовою національної меншини?

61. Яким документом визначається перелік обов'язкових і вибіркових навчальних предметів (інтегрованих курсів), кількість навчальних годин на тиждень для конкретного закладу освіти?

62. Що визначає модельна навчальна програма?

63. Що є підставою для залучення до реалізації освітньої програми міжшкільного ресурсного центру?

64. На підставі яких документів реалізується індивідуальна освітня траєкторія учня?

65. За якими формами може здобуватися повна загальна середня освіта?

66. В якому випадку складається індивідуальний навчальний план учня, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою?

67. В який спосіб здійснюється визнання результатів навчання, що були здобуті учнем шляхом неформальної або інформальної освіти?

68. Якими є основні види оцінювання результатів навчання учнів?

69. За якої умови заклад загальної середньої освіти може запровадити власну шкалу оцінювання результатів навчання учнів?

70. В якому випадку оцінювання результатів навчання учня може проводитися достроково?

71. В який період учень, який не має результатів річного оцінювання та/або державної підсумкової атестації, може пройти таке оцінювання та/або атестацію?

72. Який документ видається учневі щороку при переведенні його на наступний р