.
 
.





Новини


28 лист. 2021
28 листопада 2021 року на базі ЕБЛ відбувся ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з екології
28 листопада 2021 року на базі ЕБЛ відбувся ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з екології, в якому взяли участь 13 здобувачів освіти (10-11 класи)

28 лист. 2021
28 листопада 2021 року на базі ЕБЛ відбувся ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання/технології
28 листопада 2021 року на базі ЕБЛ відбувся ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання/технології, в якому взяли участь 34 здобувачів освіти (7-11 класи). З них 21 дівчина та 13 хлопців

27 лист. 2021
Олімпіада з російської мови
27 листопада 2021 року на базі ЕБЛ відбувся ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з російської мови, в якому взяли участь 21 учень (8-11 класи)

Всі новини

Ботаника. В четырех томах. Том 4. Часть 1.



 
Ботаника. В четырех томах. Том 4. Часть 1.

Ботаніка

В четвертом томе учебника кратко рассмотрены принципы реконструкции филогении и построения системы высших растений, в систематическом порядке приведены характеристики всех основных групп высших растений. Принятая система высших растений учитывает новые данные по филогении этой группы, в том числе по палео¬ботанике и геносистематике. В первой книге рассмотрены высшие споровые растения.
Для студентов биологических специальностей высших учебных заведений. Может быть полезен аспирантам и преподавателям педагогических, медицинских, лесотехни¬ческих и аграрных вузов, а также специалистам-ботаникам.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Алгебра 10 клас

Алгебра 10 клас
Це дворівневий підручник, який містить загальний матеріал та додатковий матеріал для класів фізико-математичного профілю

 
 
 
Українська мова: підручник для 5 класу

Українська мова: підручник для 5 класу
Цей новаційний підручник створений за 12-річною Програмою з української літератури. Він має форму уявного діалогу з учнем. Через навідні запитання та орієнтуючу розповідь автор звертається до п'ятикласника мовою взаємозрозумілого партнерства, що розвиває мислення, привчає до самостійності, спонукає до творчості. Зміст, структура, авторський наратив, методичний апарат підручника сприяють зацікавленому читанню, роздумам, дискусіям, спрямовані на розвиток особистості, формування світоглядних переконань і самооцінки. Запитання і завдання до текстів кількох рівнів складності допомагають учителю працювати диференційно.

 
 
 
 
 
Категорії