.
 
.





Новини


16 лист. 2018
Оперативна нарада головного спеціаліста відділу шкіл та позашкільних закладів Павлової Ю.О. і головного спеціаліста сектора дошкільної освіти Овчарової Н.М. з соціальними педагогами та психологами
15.11. 2018 о 10.00 в актовій залі ЕНВК №1 відбулась оперативна нарада головного спеціаліста відділу шкіл та позашкільних закладів Павлової Ю.О. і головного спеціаліста сектора дошкільної освіти Овчарової Н.М. з соціальними педагогами та психологами закладів освіти міста

12 лист. 2018
Інформаційно-методична нарада з вчителями–логопедами логопедичного пункту управління освіти.
07.11.2018 відбулася інформаційно-методична нарада у начальника управління освіти з вчителями–логопедами логопедичного пункту управління освіти.

12 лист. 2018
Інструктивно-методична нарада щодо особливостей організації освітнього середовища в 1-х класах НУШ
31 жовтня 2018 року на базі НМЦ проведено інструктивно-методичну нараду з теми «Особливості організації освітнього середовища в 1-х класах Нової української школи

29 жовт. 2018
Міський зліт-змагання серед працівників закладів освіти міста
Про результати проведення міського зльоту-змагання серед працівників закладів освіти

24 жовт. 2018
Колегія управління освіти
24.10.2018 о 10.00 відбулося засідання колегії управління освіти

24 жовт. 2018
Нарада керівників навчальних закладів управління освіти
24.10.2018 о 08.30 в актовій залі управління освіти відбулась нарада начальника управління з керівниками закладів освіти міста

Всі новини

Звернення громадян

 

 

На розгляд приймаються звернення, які адресовано або направлено на розгляд управлінню або посадовим особам управління, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

 

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

 

Особливою формою колективного звернення громадян до органу місцевого самоврядування (управління) є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23 Закону України «Про звернення громадян».

 

Звернення може бути усним чи письмовим.

 

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку. 

 

Письмові звернення надсилаються засобами поштового зв`язку, або передаються громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмові звернення також можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну пошту та на офіційному сайті управління.

 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7  Закону України «Про звернення громадян».

 

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

 

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

Посадові особи управління освіти Енергодарської міської ради проводять прийом громадян та розгляд звернень відповідно до вимог чинного законодавства України та Порядку організації роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти Енергодарської міської ради.

ГРАФІК

особистого прийому громадян

в управлінні освіти Енергодарської міської ради

 

  

№ з/п

Посада

ПІБ

Дні прийому Години прийому

Адреса та місце прийому

1

Начальник управління

Букреєва Світлана Михайлівна

Перший, третій понеділок місяця

з 16.00 до 18.00 *

Адміністративна будівля управління освіти Енергодарської міської ради,

просп. Будівельників 21, каб. №26

2 Заступник начальника        управління Ржевська Олена Олександрівна

Другий, четвертий понеділок місяця

з 16.00 до 18.00*

Адміністративна будівля управління освіти Енергодарської міської ради,

просп. Будівельників 21, каб. №27

Примітка:   *Прийом проводиться за попереднім записом. Запис здійснюється  секретарем за тел. 3 14 32 з 08.00 до 12.00 щоп’ятниці.

ЯК ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОРГАНІВ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

 

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

МІНІСТЕРСТВО

ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ПИСЬМОВО ПОШТОВИМ ЗВ'ЯЗКОМ*

пр. Будівельників, 21,

м. Енергодар, 71500

пр. Соборний, 164,

м. Запоріжжя, 69107

пр. Перемоги, 10,

м. Київ, 01135

ПИСЬМОВО АБО УСНО ОСОБИСТО

або через уповноважену особу

У 1-й і 3-й понеділок місяця

з 16.00 до18.00 за попереднім записом у приймальні (каб.25)

або за тел. (06139) 3 14 32

з 08.00 до 12.00 щоп’ятниці

У 1-у і 3-ю середу місяця

з 08-00 до 12.00, (каб.606) (довідки за тел. (061) 239 02 60)

Довідки за тел. (044) 481 32 21

УСНО ЗА ТЕЛЕФОНОМ*

(06139) 3 14 32

понеділок-четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця з 08.00 до 15.45, обідня перерва з 12.00 до 13.00**

(0612) 239 02 60

(044) 481 32 21

ПИСЬМОВО ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ*

osvita@en.gov.ua

osvita@zoda.gov.ua

mon@mon.gov.ua

ПИСЬМОВО

ЧЕРЕЗ САЙТ*

http://enuo.osvita.zp.ua

 

http://mon.gov.ua

Згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають

**У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину

 

 

ЯК ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОРГАНІВ ВЛАДИ

 

 

ЕНЕРГОДАРСЬКА

МІСЬКА РАДА

ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УРЯД,

Президент УКРАЇНИ

ПИСЬМОВО ПОШТОВИМ ЗВ'ЯЗКОМ*

вул. Курчатова, 11,

м. Енергодар, 71504

пр. Соборний, 164,

м.Запоріжжя, 69107

 

ПИСЬМОВО АБО УСНО ОСОБИСТО

або через уповноважену особу

До віділу по роботі зі зверненнями (каб.313) або на особистому прийомі згідно з графіком

(довідки за тел. 4 08 43)

каб.104

(довідки за тел.(061) 239 03 53)

 

УСНО ЗА ТЕЛЕФОНОМ*

(06139) 4 08 43

понеділок-четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця з 08.00 до 15.45, обідня перерва з 12.00 до 13.00**

«Обласна гаряча лінія»

0-800-503-508

(Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовніпонеділок-четвер - 8.00 - 17.00 год., п’ятниця - 8.00 - 15.45 год. **

«Урядова гаряча лінія»

0 -800 -507-309

(цілодобово)

ПИСЬМОВО ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ*

zvern@en.gov.ua

hotline@zoda.gov.ua

 

ПИСЬМОВО

ЧЕРЕЗ САЙТ*

http://www.en.gov.ua

http://www.zoda.gov.ua

http://www.kmu.gov.ua

(урядовий портал)

http://ukc.gov.ua 

(урядовий контактний центр)

ПИСЬМОВО ЕЛЕКТРОННОЮ ПЕТИЦІЄЮ

http://e-dem.in.ua/energodar

 

https://petition.president.gov.ua

Згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають

**У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину

 

Скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.