.
 
.





Новини


31 бер. 2020
Відбулося дистанційне засідання ММО вчителів музичного мистецтва
З 23 по 30 березня 2020 року, у дистанційному форматі, проведено засідання ММО вчителів музичного мистецтва на тему: «Сучасні підходи до розвитку музично-ритмічних здібностей на уроках музичного мистецтва» (керівник ММО – Римар Л.А., методист – Терпімова В.М.).

31 бер. 2020
Міський етап конкуру «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»,
Підведено підсумки міського етапу Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!», який відбувся з 10 по 13 березня 2020 року.

30 бер. 2020
Про перенесення пробного зовнішнього незалежного оцінювання
У зв’язку з прийняттям рішення щодо продовження до 24 квітня 2020 року на території України карантину та можливим його продовженням відкладені тестування, що мали відбутися 04 та 11 квітня 2020 року.

30 бер. 2020
Обираємо підручники для 7 класу на 2020/2021 навчальний рік
Обираємо підручники для 7 класу на 2020/2021 навчальний рік

30 бер. 2020
Міський конкурс «Вихователь року-2020»
З 09 по 26 березня 2020 року, з метою підтримки та сприяння підвищенню престижності праці вихователів закладів дошкільної освіти, їх ролі в розвитку та вихованні дітей дошкільного віку, Науково-методичним центром проведено міський конкурс «Вихователь року - 2020».

27 бер. 2020
Заняття в Школі становлення педагогічної майстерності
З 24 по 27 березня 2020 року Науково-методичним центром у дистанційному форматі проведено заняття в Школі становлення педагогічної майстерності з теми «Ораторське мистецтво в педагогічній діяльності».

Всі новини

Звернення громадян

 

 

На розгляд приймаються звернення, які адресовано або направлено на розгляд управлінню або посадовим особам управління, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

 

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

 

Особливою формою колективного звернення громадян до органу місцевого самоврядування (управління) є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23 Закону України «Про звернення громадян».

 

Звернення може бути усним чи письмовим.

 

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку. 

 

Письмові звернення надсилаються засобами поштового зв`язку, або передаються громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмові звернення також можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну пошту та на офіційному сайті управління.

 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7  Закону України «Про звернення громадян».

 

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

 

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

Посадові особи управління освіти Енергодарської міської ради проводять прийом громадян та розгляд звернень відповідно до вимог чинного законодавства України та Порядку організації роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти Енергодарської міської ради.

ГРАФІК

особистого прийому громадян

в управлінні освіти Енергодарської міської ради

 

  

№ з/п

Посада

ПІБ

Дні прийому Години прийому

Адреса та місце прийому

1

Начальник управління

Букреєва Світлана Михайлівна

Перший, третій понеділок місяця

з 16.00 до 18.00 *

Адміністративна будівля управління освіти Енергодарської міської ради,

просп. Будівельників 21, каб. №26

2 Заступник начальника        управління Ржевська Олена Олександрівна

Другий, четвертий понеділок місяця

з 16.00 до 18.00*

Адміністративна будівля управління освіти Енергодарської міської ради,

просп. Будівельників 21, каб. №27

Примітка:   *Прийом проводиться за попереднім записом. Запис здійснюється  секретарем за тел. 3 14 32 з 08.00 до 12.00 щоп’ятниці.

ЯК ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОРГАНІВ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

 

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

МІНІСТЕРСТВО

ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ПИСЬМОВО ПОШТОВИМ ЗВ'ЯЗКОМ*

пр. Будівельників, 21,

м. Енергодар, 71500

пр. Соборний, 164,

м. Запоріжжя, 69107

пр. Перемоги, 10,

м. Київ, 01135

ПИСЬМОВО АБО УСНО ОСОБИСТО

або через уповноважену особу

У 1-й і 3-й понеділок місяця

з 16.00 до18.00 за попереднім записом у приймальні (каб.25)

або за тел. (06139) 3 14 32

з 08.00 до 12.00 щоп’ятниці

У 1-у і 3-ю середу місяця

з 08-00 до 12.00, (каб.606) (довідки за тел. (061) 239 02 60)

Довідки за тел. (044) 481 32 21

УСНО ЗА ТЕЛЕФОНОМ*

(06139) 3 14 32

понеділок-четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця з 08.00 до 15.45, обідня перерва з 12.00 до 13.00**

(0612) 239 02 60

(044) 481 32 21

ПИСЬМОВО ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ*

osvita@en.gov.ua

osvita@zoda.gov.ua

mon@mon.gov.ua

ПИСЬМОВО

ЧЕРЕЗ САЙТ*

http://enuo.osvita.zp.ua

 

http://mon.gov.ua

Згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають

**У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину

 

 

ЯК ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОРГАНІВ ВЛАДИ

 

 

ЕНЕРГОДАРСЬКА

МІСЬКА РАДА

ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УРЯД,

Президент УКРАЇНИ

ПИСЬМОВО ПОШТОВИМ ЗВ'ЯЗКОМ*

вул. Курчатова, 11,

м. Енергодар, 71504

пр. Соборний, 164,

м.Запоріжжя, 69107

 

ПИСЬМОВО АБО УСНО ОСОБИСТО

або через уповноважену особу

До віділу по роботі зі зверненнями (каб.313) або на особистому прийомі згідно з графіком

(довідки за тел. 4 08 43)

каб.104

(довідки за тел.(061) 239 03 53)

 

УСНО ЗА ТЕЛЕФОНОМ*

(06139) 4 08 43

понеділок-четвер - з 08.00 до 17.00

п’ятниця з 08.00 до 15.45, обідня перерва з 12.00 до 13.00**

«Обласна гаряча лінія»

0-800-503-508

(Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовніпонеділок-четвер - 8.00 - 17.00 год., п’ятниця - 8.00 - 15.45 год. **

«Урядова гаряча лінія»

0 -800 -507-309

(цілодобово)

ПИСЬМОВО ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ*

zvern@en.gov.ua

hotline@zoda.gov.ua

 

ПИСЬМОВО

ЧЕРЕЗ САЙТ*

http://www.en.gov.ua

http://www.zoda.gov.ua

http://www.kmu.gov.ua

(урядовий портал)

http://ukc.gov.ua 

(урядовий контактний центр)

ПИСЬМОВО ЕЛЕКТРОННОЮ ПЕТИЦІЄЮ

http://e-dem.in.ua/energodar

 

https://petition.president.gov.ua

Згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають

**У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину

 

Скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.