.
 
.






Новини


23 трав. 2018
Нарада начальника управління з керівниками закладів освіти міста
23.05.2018 о 08.30 в залі засідань управління освіти відбулась нарада начальника управління з керівниками закладів освіти міста, на якій були присутні 34 особи.

22 трав. 2018
Графік проведення останніх дзвінків в закладах загальної середньої освіти у 2017-2018 н.р
Графік проведення останніх дзвінків в закладах загальної середньої освіти у 2017-2018 н.р

16 трав. 2018
ЗВІТУВАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ МІСТА
Протягом червня 2018 року керівники закладів дошкільної та загальної середньої освіти звітують про свою діяльність за 2017-2018 навчальний рік

14 трав. 2018
Оголошення про проведення конкурсу для призначення на посаду директора Інклюзивно- ресурсного центру управління освіти Енергодарської міської ради
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Інклюзивно-ресурсного центру управління освіти Енергодарської міської ради Запорізької області.

11 трав. 2018
Шановні батьки майбутніх першокласників!
Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

27 квіт. 2018
IV-ий міський краєзнавчий конкурс «Кучугури - 2018» серед учнів 8-х класів ЗЗСО
24 квітня 2018 року було проведено IV-ий міський краєзнавчий конкурс «Кучугури - 2018» серед учнів 8-х закладів загальної та середньої освіти міста, присвяченого міжнародному Дню Землі.

Всі новини

Аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

та запитами на публічну інформацію в управлінні освіти

Енергодарської міської ради у 2015 році

 

Робота зі зверненнями громадян в управлінні освіти Енергодарської міської ради (далі – управління) у 2015 році велась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» зі змінами, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішень виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 22.01.2015 №04 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2015 році», від 15.10.2015 №277 «Про затвердження Положення про порядок розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Енергодарської міської ради», від 17.12.2015 №333 «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань у виконавчому комітеті Енергодарської міської ради», наказів управління освіти від 21.10.2009 №590 «Про порядок проведення особистого прийому та розгляду письмових звернень громадян в управлінні освіти Енергодарської міської ради», від 26.10.2015 №269 «Про роботу зі зверненнями громадян».

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.10.2008 року №953 «Про оголошення постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858» з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян з 2009 року в управлінні освіти застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України. Відповідно до зазначеного Класифікатора складено статистичний звіт про пропозиції, заяви та скарги громадян, що надійшли до управління освіти Енергодарської міської ради у 2015 році (додаток 1).

Стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в управлінні, щотижнево на оперативних нарадах при начальникові аналізується поточна робота за кожним зверненням, що перебуває на розгляді.

Особистий прийом громадян у 2015 році проводився за попереднім записом у прийомні дні відповідно до графіка, визначеного у річному плані управління освіти на 2015 рік.

З метою упередження появи звернень, зняття конфліктних ситуацій, індивідуального консультування, роз’яснення проблемних питань освіти, фінансово-господарської діяльності, батьківської плати та кадрових питань до роботи з громадянами залучаються спеціалісти управління освіти в межах своєї компетенції у затверджений графіком час.

Усього у 2015 році до управління освіти надійшло 42 звернення проти 43 у 2014 році. З них: 31 письмове, що на 6 більше ніж у 2014, та 11 усних проти 18 у попередньому році, які надійшли під час проведення особистого прийому начальником управління освіти. На три збільшилась кількість колективних звернень (всього – 11 проти 8 у 2014). Усього, з урахуванням підписів у колективних зверненнях, до управління освіти звернулось 224 особи, що на 121 особу більше ніж у 2014 році (103 особи).

Вивчивши звернення, що надійшли до управління освіти у 2015 році, документи щодо їх розгляду та відомості, внесені до реєстраційних форм (журналів реєстрації), далі надається інформація за найбільш важливими показниками.

Так, за соціальним станом та категоріями, зазначеними авторами звернень, до управління освіти надійшли звернення від:

  • одиноких матерів – 4;
  • багатодітних сімей – 2;
  • осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1;
  • учасників бойових дій – 1;

- працівників бюджетної сфери – 12 звернень;

- робітників – 4 звернення;

- пенсіонерів – 3 звернення;

- безробітних – 2 звернення.

Безпосередньо від заявників до управління надійшло 23 звернення (12 поштою, 11 – на особистому прийомі) та 21 від інших органів, а саме: виконавчого комітету Енергодарської міської ради (15 – з них 2 дублетні); Гарячої лінії Запорізької обласної державної адміністрації (1 анонімне); Урядової гарячої лінії (7 – з них 4 анонімних). Отже, порівняно із 2014 роком (3 звернення), кількість  звернень, що надійшли від інших органів, у 2015 році значно збільшилось у тому числі і анонімних (5 звернень проти 1 у 2014 р.).

За видами звернень до управління надійшло:

  • 37 заяв (клопотань);
  • 5 скарг, з яких 2 –– анонімні, що на 1 більше ніж у 2014 році.

У 2015 році не надійшло жодної пропозиції від громадян.

Тематика звернень у порівнянні з попередніми роками істотно не змінилась. Найчастіше до управління освіти звертаються громадяни з питань діяльності навчальних закладів (15 звернень: 7 – ЗНЗ, 7 – ДНЗ, 1 – ПНЗ); організації харчування і комунального господарства (10); працевлаштування і заробітної плати (9).

Найбільш масовим було звернення батьків ДНЗ №4 (80 підписів) про підтримку адміністрації закладу та заперечення проти звернення іншої групи батьків (6 підписів) щодо недоліків у роботі завідувача та педагогів закладу.  Важливими питаннями, які порушувались у колективних зверненнях, були від батьків ЕЗОШ №4 щодо заміни лінолеуму (20 підписів), ДНЗ №10 щодо ремонту і матеріального забезпечення консультпункту (16 підписів). Все частіше надходять колективні звернення із висловленням подяки та пропозиціями про заохочення педагогів навчальних закладів (у 2015 році – 3 звернення від батьків ЕНВК №9, ДНЗ №10 та працівників музичної школи – всього 33 підписи).

Усі звернення, які надійшли до управління освіти протягом січня – грудня 2015 року, незалежно від форми надходження, були зареєстровані та розглянуті належним чином із дотриманням термінів, визначених чинним законодавством або встановлених контролюючими органами.

Звернення розглянуті по суті, об’єктивно, вичерпно, в установлені законодавством терміни, у разі необхідності – з виїздом на місця відповідальних працівників управління освіти та організації роботи відповідних  комісій. Про результати розгляду письмових звернень було також письмово повідомлено заявникові.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 7 звернень, відмовлено у задоволенні – 1, надано роз’яснення – 31, переслані за належністю – 1, залишені без розгляду відповідно до ст.8, 7 Закону України «Про звернення громадян» (анонімні) – 2. Прийняті рішення заявниками не оскаржувалися. Письмові звернення, що надійшли у 2015 році, та документи з їх розгляду, сформовано у 29 справ, за прізвищами заявників. До складу 2 справ увійшли документи декількох звернень, які розглядалися у складі однієї справи та стосувалися одного питання.

Електронних петицій на розгляд управління освіти у 2015 році не надходило.

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес, управлінням освіти упродовж 2015 року опрацьовано 3 запити на отримання публічної інформації, всі в електронній формі; 2 – від юридичної особи, 1 – від громадського об’єднання. Всі запити було задоволено шляхом надання відповідної інформації, та роз’яснень у терміни, передбачені чинним законодавством (див. додаток 2).

На виконання заходів щодо протидії проявів корупції протягом 2015 року продовжували працювати телефонні номери анонімних «гарячих ліній». Звернень на ці номери у 2015 році,  як і в 2014 не було.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян з метою створення умов для практичної реалізації права громадян України впливати на поліпшення роботи управління освіти як органу місцевого самоврядування та навчальних закладів, які йому підпорядковані, відстоювати свої права і законні інтереси і в подальшому знаходиться на постійному контролі управління освіти.

 

Архіваріус ВЦГО                                                                           Ж.А. Горбенко

08.01.2016


Додаток 1

до аналітичної довідки про підсумки роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти

Енергодарської міської ради у 2015 році

 

 

СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ

про пропозиції, заяви та скарги громадян, що надійшли до управління освіти Енергодарської міської ради у 2015 році

 

№з/п

Перелік питань

Кількість за роками

2014

2015

 

Всього звернень громадян

43

42

І.

Характеристика звернення

1.

За формою надходження

1.1.

Поштою

20

12

1.2.

На особистому прийомі

18

11

1.3.

Через уповноважену особу

2

-

1.4.

Через органи влади

-

-

1.5.

Через засоби масової інформації

-

-

1.6.

Від інших органів, установ, організацій

3

19

2.

За ознакою надходження

2.1.

Первинне

34

42

2.2.

Повторне

2

-

2.3.

Дублетне

4

2

2.4.

Неодноразове

1

-

2.5.

Масове

-

-

3.

За видами

3.1.

Пропозиція (зауваження)

6

-

3.2.

Заява (клопотання)

33

37

3.3.

Скарга

4

5

4.

За статтю авторів звернень

4.1.

Чоловіча

3

3

4.2.

Жіноча

31

34

5.

За суб’єктом

5.1.

Індивідуальне

34

26

5.2.

Колективне

8

11

5.3.

Анонімне

1

5

6.

За типом

6.1.

Телеграма

-

-

6.2.

Лист

22

26

6.3.

Усне

21

16

7.

За категоріями авторів звернень

7.1.

Учасник війни

 

 

7.2.

Дитина війни

 

 

7.3.

Інвалід Великої Вітчизняної війни

 

 

7.4.

Інвалід війни

 

 

7.5.

Учасник бойових дій

 

1

7.6.

Ветеран праці

 

 

7.7.

Інвалід І групи

 

 

7.8.

Інвалід ІІ групи

 

 

7.9.

Інвалід ІІІ групи

 

 

7.10.

Дитина-інвалід

 

 

7.11.

Одинока мати

1

4

7.12.

Мати-героїня

 

 

7.13.

Багатодітна сім'я

 

2

7.14.

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

 

1

7.15.

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

 

 

7.16.

Герой України

 

 

7.17.

Герой Радянського Союзу

 

 

7.18.

Герой Соціалістичної Праці

 

 

7.19.

Дитина

 

 

7.20.

Інші категорії

 

34

8.

За соціальним станом

8.1.

Пенсіонер

2

3

8.2.

Робітник

1

4

8.3.

Селянин

 

 

8.4.

Працівник бюджетної сфери

8

12

8.5.

Державний службовець

 

 

8.6.

Військовослужбовець

 

 

8.7.

Підприємець

6

 

8.8.

Безробітний

1

2

8.9.

Учень, студент

 

 

8.10.

Служитель релігійної організації

 

 

8.11.

Особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена

 

 

8.12.

Інші

 

21

9.

За результатами розгляду

9.1.

Вирішено позитивно

6

7

9.2.

Відмовлено у задоволенні

4

1

9.3.

Дано роз’яснення

32

31

9.4.

Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»

-

-

9.5.

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»

-

1

9.6.

Звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 7 Закону України «Про звернення громадян»

-

2

ІІ.

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян

030

Транспорту і зв’язку

1

-

031

Трансляція радіо, телебачення, послуг Інтернету

1

-

060

Соціальний захист

1

3

061

Надання матеріальної допомоги

1

-

063

Безкоштовне харчування дітей

-

3

070

Праця і заробітна плата

11

9

071

Заробітна плата

4

3

073

Працевлаштування

3

4

074

Трудові спори

2

1

075

Установлення навантаження, тарифікація

2

1

076

Присвоєння кваліфікації, атестація

-

-

077

Умови, організація і охорона праці

-

-

078

Інша трудова діяльність

-

-

080

Охорона здоров’я

-

1

081

Медичне обслуговування в навчальних закладах

-

1

090

Комунальне господарство

10

10

091

Благоустрій території, будівництво та ремонт доріг

-

2

092

Ремонт та експлуатація будинків, комунальних мереж

1

2

093

Теплопостачання

-

2

094

Оренда приміщень

8

-

095

Організація харчування

1

4

100

Житлова політика

2

3

101

Забезпечення житлом

1

1

102

Поліпшення умов проживання

1

2

130

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

-

133

Проведення спортивних занять, змагань

1

-

140

Культура та культурна спадщина, туризм

1

1

144

Розвиток культури, збереження культурної спадщини

-

1

146

Туризм та зони відпочинку

1

-

150

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

15

15

151

Дошкільна освіта та діяльність дошкільних навчальних закладів

5

7

152

Здобуття базової середньої та повної середньої освіти, діяльність загальноосвітніх навчальних закладів

8

7

153

Позашкільна освіта та діяльність позашкільних навчальних закладів

-

1

154

Проходження педагогічної практики

2

-

210

Діяльність органів місцевого самоврядування

1

1

213

Утримання комунальних закладів та майна територіальних громад

-

1

215

Проведення конкурсних торгів за бюджетні кошти

1

-

 

Архіваріус ВЦГО                                                                           Ж.А. Горбенко

Додаток 2

до аналітичної довідки про підсумки роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти

Енергодарської міської ради у 2015 році

 

ЗВІТ

про задоволення запитів на публічну інформацію

за 2015 рік

 

Всього зареєстровано

3 (три)

у тому числі:

за формою подання

Письмових

Електронних

Факсом

Телефоном

Усних

 

3

0

0

0

pа категорією запитувачів

Фізичні особи

Юридичні особи

Об'єднання громадян

 

2

1

за результатами розгляду

Задоволено

3

 

Надані роз’яснення, необхідна інформація

3

 

Надіслано за належністю

0

 

Відмовлено

0

 

Архіваріус ВЦГО                                                                           Ж.А. Горбенко