.
 
.





Новини


23 вер. 2020
23.09.2020 в управлінні освіти відбулася планова нарада
23.09.2020 в управлінні освіти відбулася планова нарада начальника управління Букреєвої С.М. з керівниками підпорядкованих закладів освіти міста

21 вер. 2020
Результати змагань серед учнів 5-х класів ЗЗСО, присвячені тижню туризму
17 вересня 2020 року серед учнів 5-х класів закладів загальної середньої освіти було проведено змагання, присвячене тижню туризму.

9 вер. 2020
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Енергодарської міської ради Запорізької області.

Всі новини

СЕРПНЕВА КОЛЕГІЯ ОСВІТЯН

28 серп. 2020
27 серпня 2020 року відбулася розширена колегія управління освіти Енергодарської міської ради

27 серпня 2020 року відбулася розширена колегія управління освіти Енергодарської міської ради у форматі освітнього форуму «Виклики. Вектори руху. Прогнози на майбутнє в освіті м. Енергодара у 2020-2021 н.р.».

У своєму виступі Букреєва Світлана Михайлівна, начальник управління освіти, проаналізувала результати діяльності управління освіти та закладів освіти міста щодо основних здобутків за попередній рік, виокремила завдання щодо реформування освітньої галузі міста в умовах Нової української школи на 2020-2021 навчальний рік.

Привітав педагогів міста з новим навчальним роком Терентьєв Андрій Альбертович, заступник міського голови. Андрій  Альбертович  зазначив, що вчитель – це не професія, це – покликання, яке надихає, дає сили та ідеї. Він подякував освітянам за плідну працю та зауважив, що міська влада і надалі буде підтримувати вчительство та створювати належні умови для роботи педагогів і навчання дітей.

Основною темою співдоповідачів була організація дистанційного навчання в умовах карантину.

Результатом роботи колегії стало вироблення спільної освітньої стратегії щодо організації дистанційного навчання з урахуванням індивідуальних тактик кожного окремо взятого закладу освіти.