.
 
.





Новини


21 лют. 2020
Семінар-практикум для вчителів технічної праці
В рамках міського методичного об‘єднання для вчителів технічної праці на базі ЕНВК №1 проведено семінар практичного спрямування «Структура компетентісно-орієнтованого урока технічної праці».

19 лют. 2020
Засідання Школи молодих педагогів ЗДО
17.02.2020 Науково-методичним центром в рамках Школи молодих педагогів ЗДО проведено тренінг «Світ в об‘єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми дошкільного віку».

19 лют. 2020
Засідання міського методичного об‘єднання вихователів образотворчої діяльності ЗДО
14.02.2020 на базі ДНЗ №12 пройшло засідання ММО вихователів образотворчої діяльності «Сторітеллінг як ефективний метод неформального навчання».

19 лют. 2020
Психолого-педагогічний семінар для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти
13 лютого сектор соціально-психологічної роботи Науково-методичного центру провів для спеціалістів психологічної служби ЗЗСО, ЗПО

13 лют. 2020
Засідання міської творчої групи вихователів закладів дошкільної освіти в Енергодарі
12.02.2020 в Науково-методичному центрі управління освіти відбулося засідання міської творчої групи з теми «Формування предметно-практичної компетенції дітей передшкільного віку у процесі трудового виховання».

13 лют. 2020
Засідання міського методичного об‘єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти в Енергодарі
13.02.2020 на базі ДНЗ №13 відбулося засідання міського методичного об‘єднання вихователів середніх груп ЗДО з теми «Розвиток мовлення: розв‘язуємо актуальні проблеми».

Всі новини

НУШ. Педагогічне ательє з педагогічного дизайну

11 жовт. 2019
11.10.2019 Науково-методичним центром у рамках проекту GSuite for Education для вчителів ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ» №6 проведено чергове заняття у Педагогічному ательє з педагогічного дизайну.

Метою заняття  стало формування у педагогів навичок педагогічного дизайну в умовах реалізації моделі компетентнісного підходу в освітньому процесі. 

У ході інтерактивного заняття  педагоги працювали над такими завданнями:

  1. Визначити місце таксономії Блума у Державному стандарті початкової освіти та практиці сучасного вчителя.
  2. Вправляння вчителів у розпізнаванні навчальних завдань щодо розвитку навичок мислення високого рівня.
  3. Здійснити експертну оцінку навчального завдання вчителя на предмет наявності елементів засвоєння високого рівня.
  4. Застосування Колеса Аллана Каррингтона як шаблона-конструктора навчального завдання.

Цінним у заході є те, що директор школи  та його заступник  беруть участь у занятті, намагаються бути партнерами вчителям.