.
 
.





ЗНО

Новини


13 лют. 2019
Вітаємо учнів ЕНВК№1 з перемогою
Вітаємо переможців та їхніх вчителів з перемогою у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, що проходив підгаслом «Об’єднаймося ж, братимої!» на тему: «Духовні святині рідного краю»

8 лют. 2019
Вітаємо призера Всеукраїнського конкурсу "Intel Еко-Україна 2019"
З метою всебічної підтримки обдарованої молоді Міністерством освіти і науки України спільно з Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді (НЕНЦ) та корпорацією Intel в Україні з 05 по 08 лютого 2019 року було проведено Всеукраїнський конкурс «Intel Еко Україна 2019» - національний етап Міжнародного конкурсу науково-технічної творчості школярів Intel ISEF 2019 (International Science and Engineering Fair).

7 лют. 2019
Вітаємо переможців!
21-24.01.2019р. у місті Києв іпідведено підсумки ІІІ (Всеукраїнського) туру конкурсу краєзнавчо-дослідницьких робіт Всеукраїнської краєзнавчої експедицї учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна».

30 січ. 2019
Виховний захід
29 січня 2019 року в ЕНВК «ЗНЗ-МНВК», в рамках міського патріотичного проекту «З любов’ю до України», відбувся виховний захід «Квіти у полі там, де Крути»,присвячений Дню пам’яті Героїв Крут.

30 січ. 2019
Тиждень математики
25 січня 2019 року в ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ» №6 в рамках Тижня математики відбувся цікавий захід «Storytelling з LEGO».

29 січ. 2019
Засідання інтервізійної групи практичних психологів ЗЗСО, ЗПО, соціальних педагогів ЗЗСО
24 січня сектором соціально-психологічної роботи Науково-методичного центру було проведено засідання інтервізійної групи для практичних психологів ЗЗСО, ЗПО, соціальних педагогів ЗЗСО з теми «Консультування педагогів і батьків.

Всі новини

Оголошено конкурс

26 вер. 2018
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс для призначення на посади педагогічних працівників ІРЦ

     Оголошення про проведення конкурсу для призначення на посаду вчителя-логопеда Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради.
Місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради: 71503,  м. Енергодар, вул. Молодіжна 35
 
26.09.2018 управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс для призначення на посадувчителя-логопеда Інклюзивно-ресурсного центру       Енергодарської  міської ради Запорізької області
 
Кваліфікаційні вимоги:
  • освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст  за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;  
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
 
Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • письмова згода на збір та обробку персональних даних. 
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається відділом кадрової роботи управління освіти Енергодарської міської ради за телефоном: (06139) 4-01-87.
Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 20 календарних днів від дня опублікування оголошення (15.10.2018) за адресою: пр.Будівельників, 21, м. Енергодар, 71503, каб.3.  Електронна адреса: osvita.vkr@en-osvita.org.ua
 
Конкурсний відбір на посаду буде проведено 17жовтня 2018 року о 14 год. 00 хв. за адресою: м. Енергодар пр.Будівельників, 21, зал засідань.

 

Орієнтовний перелік питань 
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда  Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами 
1. Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.
2. Концепція розвитку інклюзивної освіти. 
3. Основні завдання інклюзивної освіти.
4. Конституційне право на освіту.
5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
6. Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
7. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).

 

Орієнтовний перелік питань 
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради з основ діяльністю ІРЦ
1. Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність Інклюзивно-ресурсного центру управління освіти Енергодарської міської ради (далі – ІРЦ).
2. Правовий статус ІРЦ.
3. Основні завдання діяльності ІРЦ.
4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
7. Повторна комплексна оцінка дитини.
8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
9. Вимоги до фахівців ІРЦ.
10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.

 

Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопедаІнклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради зі знання основ спеціальної педагогіки
1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку. 
2. Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
4. Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
6. Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом). 
9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.