.
 
.





Новини


16 лист. 2018
Оперативна нарада головного спеціаліста відділу шкіл та позашкільних закладів Павлової Ю.О. і головного спеціаліста сектора дошкільної освіти Овчарової Н.М. з соціальними педагогами та психологами
15.11. 2018 о 10.00 в актовій залі ЕНВК №1 відбулась оперативна нарада головного спеціаліста відділу шкіл та позашкільних закладів Павлової Ю.О. і головного спеціаліста сектора дошкільної освіти Овчарової Н.М. з соціальними педагогами та психологами закладів освіти міста

12 лист. 2018
Інформаційно-методична нарада з вчителями–логопедами логопедичного пункту управління освіти.
07.11.2018 відбулася інформаційно-методична нарада у начальника управління освіти з вчителями–логопедами логопедичного пункту управління освіти.

12 лист. 2018
Інструктивно-методична нарада щодо особливостей організації освітнього середовища в 1-х класах НУШ
31 жовтня 2018 року на базі НМЦ проведено інструктивно-методичну нараду з теми «Особливості організації освітнього середовища в 1-х класах Нової української школи

29 жовт. 2018
Міський зліт-змагання серед працівників закладів освіти міста
Про результати проведення міського зльоту-змагання серед працівників закладів освіти

24 жовт. 2018
Колегія управління освіти
24.10.2018 о 10.00 відбулося засідання колегії управління освіти

24 жовт. 2018
Нарада керівників навчальних закладів управління освіти
24.10.2018 о 08.30 в актовій залі управління освіти відбулась нарада начальника управління з керівниками закладів освіти міста

Всі новини

Увага! Оголошено конкурс для призначення на посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради.

9 лип. 2018
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс для призначення на посади педагогічних працівників ІРЦ

Оголошення про проведення конкурсу для призначення на  посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради.

Місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради:      71503,  м.Енергодар, вул. Молодіжна 35

 

09.07. 2018 управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс для призначення на  посади педагогічних працівників:

  • психолог Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської  ради Запорізької області.
  • вчитель-дефектолог Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради Запорізької області.
  •  вчитель-логопед Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради Запорізької області
  •  

Кваліфікаційні вимоги:

  • освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст  за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»; 
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 

Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
 

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • письмова згода на збір та обробку персональних даних.

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається відділом кадрової роботи управління освіти Енергодарської міської ради за телефоном: (06139) 4-01-87.

 

Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 20 календарних днів від дня опублікування оголошення (09.07.2018) за адресою: пр. Будівельників 21, м. Енергодар, 71503, каб. 3.  Електронна адреса: osvita.vkr@en-osvita.org.ua

 

Конкурсний відбір на посаду буде проведено 07 серпеня 2018 року о 13 год. 30 хв. за адресою: м. Енергодар пр.Будівельників, 21, зал засідань.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

 

  1. Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.
  2. Концепція розвитку інклюзивної освіти.
  3. Основні завдання інклюзивної освіти.
  4. Конституційне право на освіту.
  5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
  6. Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
  7. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради з основної діяльністі ІРЦ

 

  1. Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність Інклюзивно-ресурсного центру управління освіти Енергодарської міської ради (далі – ІРЦ).
  2. Правовий статус ІРЦ.
  3. Основні завдання діяльності ІРЦ.
  4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
  5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  7. Повторна комплексна оцінка дитини.
  8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  9. Вимоги до фахівців ІРЦ.
  10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посади психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради зі знання основ спеціальної педагогіки

 

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
  2. Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
  3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  4.  Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
  6.  Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
  14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
  15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
  18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
  19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.