.
 
.





Новини


19 вер. 2018
Нарада керівників навчальних закладів управління освіти
19.09.2018 о 08.00 в актовій залі ЕЗОШ №2 відбулась нарада начальника управління з керівниками закладів освіти міста

12 вер. 2018
Нарада для медичного персоналу закладів дошкільної освіти
12 вересня 2018 року о 12.00 в актовій залі дитячої поліклініки відбулась інструктивна нарада для медичного персоналу закладів дошкільної освіти

10 вер. 2018
Увага! Конкурс проектів!
Управління освіти запрошує взяти участь у голосуванні за проекти, що будуть фінансуватися за кошти громадського бюджету міста

30 серп. 2018
Серпнева колегія управління освіти
29.08.2018 проведено серпневе розширене засідання колегії управління освіти

22 серп. 2018
Новий український правопис: громадське обговорення
Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект нової редакції Українського правопису

8 серп. 2018
Твоє професійне майбутнє
В рамках реалізації профорієнтаційного Проекту «STAR PROFI Обирай. Вирішуй. Дій.» ЕЦЗ пропонує учням 8-11 класів пройти тестування

Всі новини

Увага! Оголошено конкурс для призначення на посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради.

9 лип. 2018
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс для призначення на посади педагогічних працівників ІРЦ

Оголошення про проведення конкурсу для призначення на  посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради.

Місцезнаходження Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради:      71503,  м.Енергодар, вул. Молодіжна 35

 

09.07. 2018 управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс для призначення на  посади педагогічних працівників:

  • психолог Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської  ради Запорізької області.
  • вчитель-дефектолог Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради Запорізької області.
  •  вчитель-логопед Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської  міської ради Запорізької області
  •  

Кваліфікаційні вимоги:

  • освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст  за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»; 
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 

Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
 

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • письмова згода на збір та обробку персональних даних.

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається відділом кадрової роботи управління освіти Енергодарської міської ради за телефоном: (06139) 4-01-87.

 

Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 20 календарних днів від дня опублікування оголошення (09.07.2018) за адресою: пр. Будівельників 21, м. Енергодар, 71503, каб. 3.  Електронна адреса: osvita.vkr@en-osvita.org.ua

 

Конкурсний відбір на посаду буде проведено 07 серпеня 2018 року о 13 год. 30 хв. за адресою: м. Енергодар пр.Будівельників, 21, зал засідань.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

 

  1. Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.
  2. Концепція розвитку інклюзивної освіти.
  3. Основні завдання інклюзивної освіти.
  4. Конституційне право на освіту.
  5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
  6. Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
  7. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради з основної діяльністі ІРЦ

 

  1. Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність Інклюзивно-ресурсного центру управління освіти Енергодарської міської ради (далі – ІРЦ).
  2. Правовий статус ІРЦ.
  3. Основні завдання діяльності ІРЦ.
  4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
  5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  7. Повторна комплексна оцінка дитини.
  8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  9. Вимоги до фахівців ІРЦ.
  10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посади психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради зі знання основ спеціальної педагогіки

 

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
  2. Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
  3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  4.  Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
  6.  Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
  14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
  15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
  18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
  19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.