.
 
.





Новини


18 груд. 2018
Змагання з міні-футболу
У рамках міської спартакіади школярів 10-14 грудня на базі ЕЗОШ №7 відбулися міські змагання з міні-футболу серед юнаків ЗЗСО.

18 груд. 2018
Дистанційне навчання для управлінців
17 грудня 2018 відбувся підсумковий відкритий урок для слухачів ДК. Управління інформацією засобами Google-диску, де учасники дистанційного навчання захищали свої творчі проекти. Директор Науково-методичного центру Цемко С.А. вручила 27 слухачам за результатами навчання сертифікати.

18 груд. 2018
Заняття в міській школі становлення педагогічної майстерності
17.12.2018 року на базі опорного ЕНВК №1 для слухачів міської школи становлення педагогічної майстерності були проведені відкриті уроки та майстер-клас.

14 груд. 2018
ОДИН З ПЕРШИХ ДИТСАДКІВ ЕНЕРГОДАРА ВІДЗНАЧИВ 45-РІЧНИЙ ЮВІЛЕЙ
14 грудня 2018 року один з перших дитячих дошкільних установ Енергодара - дитячий садок №3 «Світлячок» - відзначив свій 45-й ювілей.

14 груд. 2018
Теоретичний семінар для вихователів-методистів ЗДО міста, заступників директорів, які опікуються початковою ланкою освіти, керівників ММО вчителів початкової ланки
13.12.2018 в Науково-методичному центрі проведено теоретичний семінар з теми «Упровадження Концепції Нова українська школа в закладах освіти та ознайомлення з оновленою програмою навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» (наступність в роботі ЗДО та початкової ланки ЗЗСО)».

14 груд. 2018
Майстер-клас з теми «Щасливе батьківство-щасливе дитинство»
13 грудня сектор соціально-психологічної роботи Науково-методичного центру провів для соціальних педагогів закладів освіти міста майстер-клас з теми «Щасливе батьківство-щасливе дитинство».

Всі новини

Рішення конкурсної комісії по визначенню кандидатури на заміщення вакантної посади директора Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради

19 черв. 2018
18 червня 2018 року 0 13.00 годині в управлінні освіти Енергодарської міської ради відбулось засідання конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради Запорізької області»

  Враховуючи отримані конкурсантом результати конкурсного іспиту та результати проведеної з ним співбесіди,  перспективний план  розвитку Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради Запорізької області (додається),  конкурсна комісія рекомендувала  призначення на посаду директора Інклюзивно-ресурсного центру Енергодарської міської ради Запорізької області - Андрущенко Олену Олександрівну.

Перспективний план  розвитку Інклюзивно-ресурсного центру

Енергодарської міської ради Запорізької області

 

 Назва   організації

 Інклюзивно-ресурсний центр

 Енергодарської міської ради Запорізької області

 Мета   створення

 Забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до   18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, шляхом   проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей,   надання їм психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного   кваліфікованого супроводження.

  Місія ІРЦ

 Кожній дитині - гнучкий освітньо-реабілітаційний простір щодо розвитку   соціальної компетентності із урахування їх потенціальних можливостей і   інтересів.

 Пріоритетний   принцип   діяльності ІРЦ

 Поєднання програм психологічної, медичної та соціально-педагогічної   реабілітацій на діагностичній основі.

 Стратегія   діяльності ІРЦ

 

 1. Підтримка дітей з особливими освітніми потребами щодо компетентного та   ефективного інтегрування в суспільство.

 2. Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого   самоврядування, управлінням освіти у напрямку підтримки та подальшого   розвитку Інклюзивно-ресурсного центру.

 3. Налагодження  взаємодії з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком»,   участь у проектах фонду.

 4. Підвищення рівня підготовки педагогічних працівників до роботи  з дітьми   які мають особливі освітні потреби шляхом створення постійно діючої школи   для педагогів «Інклюзія без ілюзій».

 5. Активізація батьківської громади та створення батьківського всеобучу   «Особлива дитина».

 6. Співпраця з громадськими організаціями міста з метою підтримки, розвитку   і просування інклюзії у місті  шляхом спільної діяльності.

 Освітня   діяльність

 1. Проведення психолого-педагогічних заходів для педагогів та громадськості   міста щодо організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з   особливими освітніми потребами.

 2. Створення авторських корекційно-розвиткових програм щодо психолого-   педагогічного, логопедичного, реабілітаційного супроводу дітей з   особливими освітніми потребами.

 3. Участь у міських, обласних та Всеукраїнських конкурсах, акціях, проектах.

 4. Створення методичних посібників з питань  корекційно-розвиткового   середовища та інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами.

 Інноваційна   діяльність

 Упровадження інноваційних технологій:

 - кінезіологія (гімнастика мозку);

 - психогімнастика М. Чистякової;

 - логоритміка Г.Волкової;

 - Бобат-терапія, метод Петьо;

 - АВА-терапія, система комунікації PECS,    методика TEACСH;

 - флортайм;

 - гудзикотерапія, піскова терапія;

 - нетрадиційний логопедичний масаж за методикою Г. Волкової;

 - Су-Джок терапія.

 Інформаційне   забезпечення

 1. Запровадження електронного документообміну.

 2. Створення сайту ІРЦ.

 3. Створення сторінки на Facebook.

 4. Налагодження співпраці зі ЗМІ міста.

 Кадрове   питання

 1. Залучення до роботи у центрі спеціалістів зі спеціальної та корекційної   педагогіки, а саме: сурдопедагога, тифлопедагога, реабілітолога.

 2. Підвищення професійного рівня спеціалістів центру шляхом забезпечення   відвідування навчальних тренінгів, семінарів та проходження курсів   підвищення кваліфікації.

 Очікуванні   результати

 1. Підвищення рівня психологічної та соціальної компетентності дітей з   особливими освітніми потребами.

 2. Набуття педагогами нового досвіду щодо взаємодії з дітьми з особливими   освітніми потребами та їх батьками.

 3. Підвищення знань та умінь батьків дітей з особливими освітніми потребами   щодо навчання та виховання своїх дітей.

 4. Підвищення інформованості громадськості щодо отриманні доступу до   існуючих послуг для задоволення соціальних, психологічних та   освітніх  потреб дітей з особливими освітніми потребами та впровадження   інклюзії у місті.

 

начальник відділу кадрової роботи  Н.А. Псьол