.
 
.





Новини


9 вер. 2020
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної
Управління освіти Енергодарської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Енергодарської міської ради Запорізької області.

28 серп. 2020
СЕРПНЕВА КОЛЕГІЯ ОСВІТЯН
27 серпня 2020 року відбулася розширена колегія управління освіти Енергодарської міської ради

20 серп. 2020
19.08.2020 в управлінні освіти відбулася планова нарада
19.08.2020 в управлінні освіти відбулася планова нарада начальника управління Букреєвої С.М. з керівниками підпорядкованих закладів освіти міста

Всі новини

Вся література



Історія України

9 клас

Історія України 9 клас для загальноосвіт.навч.закладів. авт. Власов В.С. - К.:Вд."Літера ЛТД", 2017 - 304 ст.

 
 
 
 
 
 
Практичні завдання з Бухгалтерського обліку 2020

Різне

Завдання для виконання практичних занять з Бухгалтерського обліку

 
 
 
Практичні завдання з Бухгалтерського обліку 2020

Різне

Завдання для виконання практичних занять з Бухгалтерського обліку

 
 
 
 
Літературне читання

3 клас

П'ятий розділ підручника.

 
 
 
Літературне читання

3 клас

П'ятий розділ підручника.

 
 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Трудове навчання

У підручнику розкрито сутність організації процесу обслуговування у закладах ресторанного господарства різних типів і класів. Дана характеристика матеріально-технічної бази як необхідної передумови організації процесу обслуговування. Висвітлені основні правила подавання страв і напоїв, культури їх споживання. Охарактеризовані методи і форми обслуговування споживачів, що використовуються в закладах ресторанного господарства як повсякденно, так і при проведенні бенкетів та прийомів, при здійсненні кейтерингового обслуговування, при створенні умов для розваг і відпочинку. Розкриті особливості організації процесу обслуговування в ресторанах, барах, кафе, у закладах ресторанного господарства при готелях. Визначені основні правила і вимоги при обслуговуванні учасників культурних, громадських, спортивних заходів, іноземних туристів, пасажирів на транспорті, соціально-незахищених верств населення тощо.

 
 
 
Іти на сторінку:
Категорії