.
 
.





Новини


19 жовт. 2020
Перемога в другому (презентаційному) турі обласного фестивалю «Освіта для здоров’я»
За результатами ІІ (презентаційного) туру фестивалю педагогічних ідей «Освіта для здоров’я»

19 жовт. 2020
Нагородження переможців конкурсу «Будь інженером - 2020!»
19 жовтня 2020 року в навчально-тренувальному центрі Запорізької АЕС відбулося урочисте нагородження переможців відкритого конкурсу «Будь інженером-2020».

17 жовт. 2020
Результати конкурсу
15 жовтня 2020 року в управління освіти Енергодарської міської ради відбувся конкурс на посаду директора ЕНВК №1

Всі новини

Як поставити на облік подарункові надходження



 
Як поставити на облік подарункові надходження

Різне

Створюємо комісію
Відповідно до пункту 1.24 Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17 липня 2000 р. № 64 : [далі — Інструкція № 64), необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника навчального закладу, до складу якої обов'язково має входити працівник бухгалтерії та І представник установи вищого рівня.
Комісія (у складі не менше ніж 3 особи) має розглянути кожний документ (книгу, брошуру, художній альбом тощо], отриманий у подарунок, та встановити його ціну. Для цього можна ознайомитися з ринковою ціною на такі документи, переглянути букіністичні каталоги, прайс-листи окремих видавництв або ж подивитися вартість аналогічних документів, які є у шкільному і бібліотечному фонді.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Методика навчання інформатики. Частина 1. Загальна методика навчання інформатики

Методика навчання інформатики. Частина 1. Загальна методика навчання інформатики
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі. Методика навчання інформатики. Інформатика в школі як навчальний предмет. Принципи і методи навчання інформатики. Засоби і форми навчання інформатики. Психолого-дидактичні основи навчання інформатики.

 
 
 
English 10

English 10
Новий підручник «Англійська мова (10-й рік навчання). Рівень стандарту» для 10 класу закладів загальної середньої освіти автора О. Карпюк відповідає оновленій чинній програмі з іноземних мов. Рівень стандарту з англійської мови передбачає набуття учнями англомовного досвіду, який забезпечує cформованість в них комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача (В1) на час завершення середньої школи. Підручник реалізовує компетентісний потенціал галузі «іноземні мови», передбачений програмою. Навчальний матеріал книги сприяє формуванню в десятикласників усіх зазначених у програмі ключових компетентностей. Сторінки підручника містять рамки-рубрики з виділенням активної лексики, нового граматичного явища, зі списком корисних фраз або інструкцією щодо створення того чи іншого виду писемної комунікації, з порадою про застосування певної навчальної стратегії тощо.

 
 
 
Фізика.7 клас.Тема№1.Починаємо вивчати фізику.Урок №1.

Фізика.7 клас.Тема№1.Починаємо вивчати фізику.Урок №1.
Сформувати в учнів початкові уявлення про фізику,фізичні тіла та фізичні явища.

 
 
 
Категорії