.
 
.





Новини


28 лист. 2019
Нарада з керівниками закладів освіти
27.11.2019 в управлінні освіти відбулася планова нарада начальника управління з керівниками підпорядкованих закладів освіти міста

27 лист. 2019
В Енергодарі відбувся фінал обласного етапу «Cool Games»
26 листопада на базі ЕНВК №5 відбувся обласний (фінальний) етап Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед школярів «Cool Games»

24 лист. 2019
День пам'яті жертв голодоморів в Україні
День пам'яті жертв голодоморів відзначається щорічно в четверту суботу листопада на підставі президентських указів 1998 та 2007 років. У ХХ сторіччі українці пережили три голодомори: 1921-1923, 1932-1933 і голод 1946-1947 років. Утім, наймасштабнішим був Голодомор 1932-1933 років - геноцид українського народу, здійснюваний тоталітарним комуністичним режимом СРСР.

20 лист. 2019
Засідання ММО вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти
20.11.2019 на базі ДНЗ №5 відбулося чергове засідання міського методичного об‘єднання вихователів груп раннього віку, на якому розглянуто питання діяльнісного підходу з реалізації освітньої лінії «Емоційно - соціальний розвиток дитини».

14 лист. 2019
ХХ міська науково-практична конференція учнів-членів МАН України
13 листопада 2019 року відбулася ХХ міська науково-практична конференція, як І (міський) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

11 лист. 2019
Міський фестиваль авторської поезії «Струни душі»
07 листопада 2019 року на базі Центру дитячої та юнацької творчості, в рамках міського патріотичного проекту «Енергодар – моє рідне місто», відбувся міський фестиваль авторської поезії «Струни душі»

Всі новини

Твій перший олімпійський путівник



 
Твій перший олімпійський путівник

Физкультура и спорт

Твій перший олімпійський путівник / За заг. ред. М.М. Булатової. — Видання 2-ге, доп. —
К.: Олімпійська література, 2007. — 104 с.
У навчальному посібнику подано інформацію про історію Олімпійських ігор, становлення
та розвиток сучасного олімпійського руху, основні принципи, значущість олімпізму
для суспільства та кожної людини. Книга знайомить з олімпійськими видами спорту та
досягненнями атлетів світу й України в Олімпійських іграх. Для учнів, учителів загальноосв
ітніх шкіл, ліцеїв, гімназій та широкого загалу читачів, які цікавляться олімпійським
спортом.
АВТОРСЬКИЙ КОЛЕКТИВ
БУЛАТОВА М.М. — доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч
науки і техніки України, лауреат Державної премії
України в галузі науки і техніки
ШИНКАРУК О.А. — кандидат педагогічних наук, доцент
ТОМАШЕВСЬКИЙ В.В. — кандидат наук з фізичного виховання і спорту
ДУТЧАК М.В. — кандидат педагогічних наук, доцент, заслужений
працівник фізичної культури і спорту України
У виданні використано матеріали Комісії МОК з культури та олімпійської освіти,
архівів Олімпійського музею в Лозанні (Швейцарія),
Паризького центру П’єра де Кубертена, Міжнародної олімпійської академії,
Національного олімпійського комітету Греції

 
 


Коментарі:

прикол  
   



Інші книги з цього розділу:
 
 
Эпоха рыцарства в истории Англии

Эпоха рыцарства в истории Англии
Книга Артура Брайанта «Эпоха рыцарства» посвящена истории Англии с 1272 по 1381 гг., одному из самых сложных и решающих столетий английской истории. «Эпоха рыцарства» имеет дело с довольно небольшим периодом времени, но весьма насыщенным событиями: эволюция парламента, реформа законодательной системы, захват Уэльса, шотландские войны за независимость, первый период Столетней войны, триумф английского лука в битвах при Креси и Пуатье, Черная Смерть, крестьянское восстание под руководством Уота Тайлера 1381 года. В книге можно также ознакомиться с историей церкви, архитектуры, поэзии, образования и проследить формирование английского языка.

 
 
 
завдання

завдання
Посібник містить різнопланові завдання (відкриті запитання, тести, заповнення узагальнюючих таблиць, складання порівняльних характеристик та інше), які розподілено на чотири рівня складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів. Завдання допоможуть визначити якість знань, умінь і навичок учнів на фактологічному, операційно – доказовому, понятійному та творчому рівнях пізнавальної діяльності учнів. Система оцінювання: кожне завдання оцінюється – 1 бал. Максимально учень може набрати 12 балів. Якщо учень частково відповів правильно на питання другого та третього рівнів то вчитель на свій розсуд і в залежності від того, сильні учні чи слабкі може зарахувати по 0,25 балів за кожну правильну відповідь, або не зарахувати відповідь взагалі.

 
 
 
Категорії