.
 
.





Новини


25 черв. 2020
Нарада з керівниками закладів освіти
24.06.2020 в управлінні освіти відбулася планова нарада начальника управління з керівниками підпорядкованих закладів освіти міста

25 черв. 2020
Засідання колегії управління освіти
24 червня в управлінні освіти відбулося засідання колегії управління

30 трав. 2020
Флешмоб до Міжнародного дня захисту дітей
Щороку першого червня відзначається Міжнародний день захисту дітей - прекрасне свято радості й надії.

Всі новини

Тест 4



 






Інші книги з цього розділу:
ЗАВДАННЯ І ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ  ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ЗАВДАННЯ І ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Посібник містить систему вправ та завдань для розвитку пізнавальної активності та самостійності учнів початкових класів. Пропонуються різні форми індивідуальної, парної, групової та фронтальної роботи, які сприяють підвищенню якості знань та вмінь учнів, розвитку уваги, мислення, пам’яті, кмітливості, спостережливості, творчих здібностей. Цей посібник стане цікавим і корисним вчителям початкових класів.

 
 
 
 Вещий Олег

Вещий Олег
Вещий Олег – о нем мы знаем с детства. Но что? Неразумные хазары, кудесник, конь, змея… В романе знаменитого, писателя Бориса Васильева этого нет. А есть умный и прозорливый вождь – славян, намного опередивший свое время, его друзья и враги, его красивая и трагическая любовь… И еще – тайны и интриги, битвы и походы, а также интереснейшие детали жизни и быта наших далеких предков. События, кратко перечисленные в эпилоге романа, легли в основу второй части исторической дилогии Бориса Васильева, продолжения книги «Вещий Олег» -«Ольга, королева руссов».

 
 
 
Українська мова : підручник для 7 класу

Українська мова : підручник для 7 класу
Підручник укладено відповідно до нової програми з української мови для 7 класу. Навчальний матеріал спрямовано на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу школярів до предмета. Принцип особистої зорієнтованості навчання реалізовано через такі форми роботи, як дослідження, робота в групах, само- оцінювання.

 
 
 
Категорії